Alla inlägg den 5 september 2010

Av Zwampen & Lantiz - 5 september 2010 08:40

Jag har inte bloggat av en anledning .. jag har inte hunnit, eftersom att jag har en häst att sköta om varje dag. Jag har helt enkelt inte ens varit inne på datorn på typ en vecka eller något.

MEN IAF:

Jag ska köpa ett par skor tror jag :) I love them!
Men jag ska lägga ut lite olika saker som jag tycker om (=

  

De skorna är det som jag är nästan 100 på att jag ska köpa :)

Nice or Bajs?

Men nu märkte jag att de inte har min storlek.. BAJSSKIT!

Det hatar jag med att ha stor storlek på fötterna!

       

Första skorna: Circa

Mössan: Rütme

Jackan: Nikita

Andra skorna: Converse (så klart)

/Zwampen



Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Vi är 2 b-rudar som bloggar om det mesta. Vem vet egentligen hur våran vardag kan gå till? Jo.. NI kommer att veta det om ni fortsätter att läsa bloggen. /Zwampen & Lantiz

Bloggsvar

1 besvarad fråga

Gästboken

Omröstning

Skulle du vilja vara vampyr?(Men du får inte träffa dem du älskar..)
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010
>>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards