Alla inlägg den 4 september 2010

Av Zwampen & Lantiz - 4 september 2010 23:05


Hej bloggen.Vet inte vad Zwampen håller på med, hon har ju inte bloggat på ett tag. Men har tittat på film vet inte vad de heter. Och jag orkar inte gå ner och titta...Asså är jag alldeles för trött. Men imorrn blir det inte mycket...Efter som jag är sjuk... Blir lite mer läxa och såna saker... Men jag undrar om jag ska anmäla oss till blogg toppen...Eller överhuvudtaget anmäler man sig eller hamnar man bara där av en slump???? Eller slump och slump. Ni fattar...(hoppas jag) Imorrn ska jag också titta klart på halvblods prinsen.  Nej, jag har inte sett den,okej! Samma sak är att jag inte har sett New Moon och allla de där filmerna... Ärligt talat så orkar jag inte bry mig... Men annars så har jag skaffat en Lantiz blogg. Men den är inte riktigt klar än, så ni får vänta lite... (Om det nu är någon som är intresserad?) Ni har säkert viktigare saker för er... Men har ni hört Ola Svensson nya låt??? Den heter Fire... Den går på Disney channel... Nej jag tittar inte på det... Men min lillebror gör det så... Men iaf en låt till Camp rock 2: The finaljam. Okej, jag kanske kan lite mycket...Men men... Men ni vet hur Britney Spears är??? Lite halv naken på sen lite dum i huvudet... Men iaf... Miley Cyrus är ju på väg åt samma håll... Hon är ju lite halvnaken på sen...Om man googlar på hennes namn så kommer massa konstiga bilder upp... Nej, fy fan ingen idol där nej.  


Men asså nu är toan ledig(Som om ni ville veta det) Men vi är ju jättemånga så man måste ju passa på.


/God natt pussar från Lantiz!!!<3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Vi är 2 b-rudar som bloggar om det mesta. Vem vet egentligen hur våran vardag kan gå till? Jo.. NI kommer att veta det om ni fortsätter att läsa bloggen. /Zwampen & Lantiz

Bloggsvar

1 besvarad fråga

Gästboken

Omröstning

Skulle du vilja vara vampyr?(Men du får inte träffa dem du älskar..)
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010
>>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards