Alla inlägg under januari 2010

Av Zwampen & Lantiz - 31 januari 2010 17:28


Hejsan it is Lantiz..

Jag kommer inte ihåg vilken blogg som jag skulle skriva på idag.

Så det blev den här!!!

Okej jag har inte skrivit i helgen.

Jag har ingen bortförklaring.

Men jag har inte gjort mycket.

Jag mår illa.

Men jag ska påminna Zwampen att den här bloggen finns.

För det värkar inte som om hon vet att det finns.


Hihihi!!!

Hahahahaha!!

Just nu lyssnar jag på gospel låter.


Kiiss kiiss From me!!


Av Zwampen & Lantiz - 28 januari 2010 15:58


Hej det är Lantiz..

Okej kan ni inte sprida ett rykte om att den har bloggen finns.

Asså det är jättenåra som har tittat.

Vi har haft 72 men nu har vi 16.

Asså räknat på en månad.

Jag bön faller.

Snälla det skulle vara jättesnällt.


Men NU vill jag att ni ska komentera och skriva förslag på vad jag och Zwampen kan skriva om.

Asså vi behöver er hjälp!!

Jag sitter här rådlös.

Komentera!!

Det är eran chans att göra denna blogg bättre.


Kiiss kiiss från en rådlös Lantiz


Av Zwampen & Lantiz - 26 januari 2010 20:48


Hej det är Lantiz.

Jag har inte gjort så mycket.

Det skriver jag ofta.

Det händer väl inte mycket i mitt liv.

Bakom mej ligger Ozzy!!

Han är jättetrött men han måste veta vad alla är.

Vi sittter nere i tv rummet.

De tittar på mästarnas mästare.


Jag kommer inte att skriva imorron för att jag har en till blogg.

Jag kan lägga in en länk.

Den heter Kiiss.

Miss uppfatta inte!!

Snälla!!

Jag blev mobbad i skolan för det.

Det kändes inte bra.


http://kiiss.bloggplatsen.se/


PössPöss

Av Zwampen & Lantiz - 24 januari 2010 18:58


Detta är Lantiz som skriver.

Okej, jag är lite trött.

Det har inte hänt nå mycket under dagen.


Kiiss kiiss Lantiz

Av Zwampen & Lantiz - 23 januari 2010 18:10


Hejsan Lantiz här.

Vi är hundvakt.

Han heter Ozzy.

Han är jättegullig.


Imorron ska vi på utflykt med familjen.

Jag är inte jätteglad över det.

Jag skulle hellre vara hemma.

Jag fryser så lätt.

Men vi ska grilla korv.

Ja det finns inte så mycket att säga.

Nu ska de spela nå spel.

Jag bryr mig inte så mycket.


Zwampen är väl upptagen eller något sånt.

Men idag kom min faster.

Hon bor i Usa.

Jag är rädd för henne.

Men hon ska komma på begravningen.


Kiiss Kiiss Lantiz


Av Zwampen & Lantiz - 20 januari 2010 15:20


Hejsan Lantiz här.

Grattis på födelsedag Zwampen.

Hon fick en skål av mig och en kompiz.

Det är allt jag hinner skriva.


Kiiss kiiss Lantiz.

H3J

Av Zwampen & Lantiz - 15 januari 2010 21:54

  


Jag har inte skrivit på länge, men här kommer senaste nytt:

- Jag sa att det finns en extremt tvåhövdad flamingo!

- Lantiz ska vara på omslaget på min bok som jag skriver.

- Jag skriver en bok!

- Jag och Lantiz måste vara något tag!

- JAG ÄLSKAR DIG LANTIZ ! <3

- Jag är sugen på paj!

- Blåbärspaj, alltså!

- Eller kanske min och Lantiz chokladkladdkaka!

- Idag retade Lantiz mig för att jag skrev: Trädeckorerad och hon trodde att jag skrev: träd-ekorrerad, altså en ekorre!

- Jag fick äckelfisk till mat :(

- Jag fick äckelmat i skolan :(

- Lantiz fick en jullapp av mig.

- Jag fyller år snart!

- Lantiz julklapp var ett arband som det stod love på!

- Jag sitter bredvid Lantiz på matten och engelskan.

- Ishockey heter "Eishockey" på tyska!

- Lantiz har forskat om Disneyland Paris!

- Jag har provat min kompis hala uggs och jag halkade aldrig!

- Tjejpanelen var samlad! <3

- Var med Davve, Lantiz och Zoo. : D ni är allt  <3<33<3<3<3<333333<3333<3<3<33333<33333<3<33333<33

-  Jag ska ta svininfluensasprutan på min födelsedag!

- Jag ska snart bowla! : )

- Jag önskar er en jätteglad PÅSK!

Av Zwampen & Lantiz - 15 januari 2010 21:36


Tjena Lantiz här.

Ja, min farmor har dött.

Så jag har inte haft lust att skriva.

En vecka i skolan...

Men jag vill att ni ska svara om ni började att gråta!!

Asså på länken som jag la in tidigare.


Imorron ska vi till farmors lägenhet.


Kan ni inte komentera??!!

Okej,det är väl bara för min skull.

Men snälla snälla!!!!!


Kiiss kiiss Lantiz


Presentation

Vi är 2 b-rudar som bloggar om det mesta. Vem vet egentligen hur våran vardag kan gå till? Jo.. NI kommer att veta det om ni fortsätter att läsa bloggen. /Zwampen & Lantiz

Bloggsvar

1 besvarad fråga

Gästboken

Omröstning

Skulle du vilja vara vampyr?(Men du får inte träffa dem du älskar..)
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards