Alla inlägg under juli 2010

Av Zwampen & Lantiz - 31 juli 2010 19:36

Tjo!

Jag glömde att blogga igår.. menmen.

Jag tycker att vi ska göra en hemsida, men kära Lantiz.. Vet du vart man gör en gratis hemsida? Jag ska glo runt lite, så får vi se om jag hittar något spännande.

Som sagt var (som ni läste i Lantiz inlägg) så köpte jag en likadan tröja som henne, fast vit med marinblått tryck. Jag köpte också 3 st Milkyway (med 2 st i varje) + 2 automattuggummin.

Jag har ett förslag till Lantiz, vad vi skulle skriva om, om vi hade en hemsida.


FÖRSLAG: Vi borde skriva om tjej-saker. Typ om sminktips, mode & skor, killar, kändisar & sådant.

Jag ska göra en hemsida så snart jag hittar ett bra ställe!

/Zwampen

Av Zwampen & Lantiz - 31 juli 2010 16:39

Lantiz här!!! Jag fick en galen idé!!! Jag undrar om vi ska göra en hemsida av fnissteamet? Nu frågar jag er som tittar på bloggen och Zwampen så klart!!! Jag vill så gärna att ni ska kommentera om vi ska eller inte!! Det är ni som bestämmer den här gången!! Snälla snälla kommentera!!! Jag ber er!!! Det var bara en sån där snilleblixt... Men jag vill veta... Det är ni som bestämmer....

Av Zwampen & Lantiz - 31 juli 2010 15:54

       

Sen kommer den bästa bilden av alla!!Yeay!!


  

/Lantiz...(Psst katten heter Måns.) (Taskig jävel)

Av Zwampen & Lantiz - 31 juli 2010 15:36

                      

Ey Lantiz ära det dårå! Det var dåligt med batteri... Det var som sagt alla bilder från crusingen.. Men jag hoppas att vi kommer att åka nästa år så att jag kan ta fler bilder...

Av Zwampen & Lantiz - 30 juli 2010 20:34

Lantiz är detta! Jag vet inte om jag har berättat det här på bloggen... Men jag har tjatat om det här i skolan jättemycket! För att jag vill (ville) ha uppmärksamhet...Men iaf min stora syster är 20 år... Hon är världens snällaste!!! Men flera gånger har hon försökt att ta livet av sej... Det kanske började när jag gick i trean.. Om ni inte har varit med om något liknande, så kan ni aldrig förstå hur det känns att ha en person som du älskar som försöker att ta livet av sej.. Den känslan att vakna varje morron och vänta på att få reda på att hon har tagit livet av sej..(Det går verkligen inte att beskriva) Man kan ju inte bli lättad heller eftersom hon kanske tar livet av sej om 2 minuter 2 timmar 2 dagar. Att vakna varje morron och att ha ont i hjärtat varje dag varje minut. Det går inte att beskriva för det är inte samma sak som om man ramlar eller bryter ett ben. Det kommer att gå bort... Men inte det här... Jag skriver inte det här för att få uppmärksamhet. Jag skriver det för att jag vill få folk att förstå att det är därför jag är så negativ hela tiden.. Sen håller folk på och säga "Å titta jag cuttar mej" Ni behöver verkligen inte sluta men ni kan ju tänka på andra innan ni säger nått sånt... eller iaf inte säga det så högt.. Jag vet att jag kommer att få höra det många gånger men nu har jag sagt det.


Det fanns en "tid" där hon var som värst... Det är väll därifrån jag började med att jag ville ha uppmärksamhet.. Eftersom jag glömdes bort..  Men där killar har ni min anledning... Nu kan ni göra min dag enklare elr svårare. Det är upp till er..

Av Zwampen & Lantiz - 30 juli 2010 20:02


Heyy Lantiz är detta dårå! Var i valbo. Gissa va jag köpte?!(Psst ni kanske inte såg bilden ovan för!) Men Zwampen köpte en likadan fast den var vit med blå text!!(Okej, det var som härmade henne!) Men jag skulle ha köpte sån där baseball-jacka men det bilr ganska tråkigt efter som alla har en sån..(Okej, kanske inte alla men ni fattar nog(hoppas jag)) Men är hos pappa nu! Yeay!!! Imorron kommer hans tjej Marie. Sen kommer vi att åka hem till henne i Leksand!!! ööö? Tihihihi. Zwampen och jag fick sova med insekter igår iaf! Yeay vår största dröm någonsin *host*  Bara så där... Zwampen är ett huvud längre än mej!! Gissa vem som är avudsjuk?! (För er som är efterblivna så är det jag) Imorron är det Merlin!!! Gissa vem som ska titta dårå?!(Mej titta! Mej gilla Merlin!)

Kommer antagligen att blogga mera sen..(Men kan inget lova!)


                                See you later loser!!

Av Zwampen & Lantiz - 29 juli 2010 23:50

Ja vi gjorde inget video inlägg! Okej, vi gjorde ett men folk började prata i telefonen och jag vet inte vad. Men ska försöka att lägga upp video bloggen imorron. Men vi ska kanske åka till valbo! Men ärligt talat så är vi ganska trött nu men iaf. Jag kanske ska skriva att det är Lantiz som skriver! Och jag älskar dej!!! Vem du än är som läser denna blogg! Jag älskar dej för att du orkar läsa denne meningslösa blogg. Men den betyder ganska mycket för mej!!! (Det gör den för Zwampen också, men det är en annan historia!)Detta är om mej!Lantiz den store! (Det kan man tolka på många sätt) Zwampen har jagat småkryp!!!Yaey! Jag älskar Ola svenssons nya låt.(Jag vet inte om jag redan har skrivit det men här kommer det igen!) Jag älskar Ola Svenssons nya låt!! Ja verkligen älskar den!!!! 


Men ska sova snart! Fast först ska vi Twittra!!


                       God natt & sweet dreams!

Presentation

Vi är 2 b-rudar som bloggar om det mesta. Vem vet egentligen hur våran vardag kan gå till? Jo.. NI kommer att veta det om ni fortsätter att läsa bloggen. /Zwampen & Lantiz

Bloggsvar

1 besvarad fråga

Gästboken

Omröstning

Skulle du vilja vara vampyr?(Men du får inte träffa dem du älskar..)
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards