Alla inlägg under maj 2010

Av Zwampen & Lantiz - 21 maj 2010 22:23

Hej alla pussgurkor!
Jag, Emma (min syrra) och pappa har spelat Guitar Hero, Metallica. Jag ägde ut dem alla! Haha, nejdå.. jag sög litegran då...

Jag fick lyx idag! Pappa hade köpt kinamat till oss! Jag fick kyckling med [kasho]nötter! ;) ;) ;) ;)

Sen åt vi en mousse-choklad  (hur det nu stavas) ofrån Lindht,

MUUUMS!

Vi kommer absolut inte att dissa er, här på bloggplatsen!

Idag skrev jag en novell i skolan. Den heter "Tänk om det hände"..

Jag vart ganska nöjd med den!

Vet ni? Jag och Lantiz är färdiga med "Sagan om Anastasia"!

Vi ska antagligen göra en del 2 också.. :D

Puss & Kram/ Zwampen   

Av Zwampen & Lantiz - 21 maj 2010 14:50


Lantiz här.

Hjärtligt tack! Till alla som kom ihåg min födelsedag. Inte för att jag tjatade på er eller nåt. Men vi bloggar på nogg också.

www.nogg.se/Fnissteamet

Men vi dissar inte er. Vi kommer att vara kvar här.


Men pizza ikväll då.Så jävla gott. Skiter i om jag äter det ofta. Orkar inte bry mig liksom

/Lantiz

Av Zwampen & Lantiz - 17 maj 2010 19:59

Liza och nån till, min och Lantiz poolare ^^, <3

Av Zwampen & Lantiz - 17 maj 2010 07:18

Nu har jag hittat massor av roliga tårtor. : )

  

Passar små killar som älskar bilar.

Det är bilen Rorri högst upp.

   

Man ska nog inte vara rädd för clowner om man ska äta den här, eller så kan man vara fiender med dem, så att man äter upp fienderna. : P

   

Det här är en jättegullig tårta, tkr jag!

   

Till Nelson i Simpsons.. haha skämta bara..

   

Varför har jag en känsla av att Fokis skulle gilla den här? ; )

   

Och till sist har vi barbien. Den borde Kissie få .. :)

/Zwampen  

Av Zwampen & Lantiz - 17 maj 2010 07:15

  

Jag hittade en fin bild på en barbie-tårta på google.

Grattis Lantiz! Dryg tonåring nu! : )

Puss & Kram/ Zwampen

P.s Hoppas att du fick en bra dag och att Adam Lambert kom och sjöng för dig ; ) <3


Av Zwampen & Lantiz - 16 maj 2010 14:00


Jaa Lantiz här då!!!

Min födelsedag!! Okay min mormor har kommit.

Måste gå. Kanske bloggar senare

/Lantiz

Av Zwampen & Lantiz - 15 maj 2010 11:54

Favoritlåt: John ME - Love is my drug    



Av Zwampen & Lantiz - 14 maj 2010 21:10



Lantiz här då..

Har du en fråga mellan himmel och jord. Ja precis, vi kommer att svara på frågor av alla katogorier... Om du är blyg och vill stöta på en kille/tjej. Om du vill ha mode tips. Det får Zwampen svara på. Jag får väl ta om relationer. Vi ska försöka att svara på era frågor så bra som möjligt. Ja och jag bara vet att nån kille från klassen kommer att fråga nåt oseriöst... Så är de flesta i min klass. 

Men det var allt. Ni kan svara anonymt. Om det är nå oseriöst så tänker vi inte svara på det. Jag vet att det är iaf en kille som tittar på våran blogg från min klass. Men jag hoppas att han är seriös...

Men det var allt... Nej faktiskt, jag fyller är på söndag. Gud vad jag pratar om det. Men det kommer att vara så jävla... trökigt.. Ja jag kommer inte att göra nåt speciellt. Vi kommer att åka till Sandviken och äta nånstans..


/Lantiz

Presentation

Vi är 2 b-rudar som bloggar om det mesta. Vem vet egentligen hur våran vardag kan gå till? Jo.. NI kommer att veta det om ni fortsätter att läsa bloggen. /Zwampen & Lantiz

Bloggsvar

1 besvarad fråga

Gästboken

Omröstning

Skulle du vilja vara vampyr?(Men du får inte träffa dem du älskar..)
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards