Alla inlägg under december 2009

Av Zwampen & Lantiz - 31 december 2009 11:10


Hej Lantiz här.

Gott Nytt År.

Japp ett år är över snart.

Vi sak ut senare då och skrämma kor!!

Men katterna kommer inte att klara av det.

Kanske den gamla katten men inte den som är yngst.

Men korna kommer att springa.

Det ser så roligt ut när de springer.


Men jag undrar hur många det kommer att bli som gör sej illa i kväll.

Jag vill inte vara en av de.

Jag ska bara stå och kolla på tror jag.


Men imorron ska jag hem till pappa.

Jag vet inte vad jag ska göra där men det är alltid roligt.

Men jag hoppas att ni inte smälller fingrarna av er.


Kiiss kiiss Lantiz



Av Zwampen & Lantiz - 28 december 2009 17:53


Hej Lantiz här.

Japp,vi var i Valbo.

Jag köpte inget.

Ja det har inte hänt så mycket.

Så...

Kiss kiiss Lantiz

Av Zwampen & Lantiz - 27 december 2009 19:58


Chcha Lantiz här!!

Japp det var den här julen då!!

Mindre än ett år till nästa!!!

Men jag fick en rosa kamera,The sims 3, halsband,gitarrsaker,böcker och pengar.

Jag fick mer saker men jag kommer inte ihåg.

Men som ni alla vet så har jag dåligt minne.


I morron ska vi åka och handla.

För att det är rea.

Vi sak åka till Valbo eller till Gävle.

Jag vill till Valbo.

För att jag kommer att halka i Gävle.

Det gör jag alltid!!!

Men jag ska nog inte köpa något.


Men bara för att ha det lite roligt.

Vart bor du??

Asså inte adressen bara typ byn/stan.

Jag och Zwampen bor ju i Torsåker.

Det är en by som ligger ca 5 mil utanför Gävle.

Det kommer att bli jätteroligt!!


Kiiss kiiss Lantiz




Av Zwampen & Lantiz - 24 december 2009 19:15

GOD JUL ÖNSKAR FNISSTEAMET!

MERRY CHRISTMAS WISHING THE LAUGHTEAM!


HÄR ÄR LILLA ZWAMPEN NÄR HON VAR LITEN!
HERE IS THE LITLE MUSHROOM WHEN SHE WAS A CHILD!


  

Av Zwampen & Lantiz - 23 december 2009 18:47


Hej!!!

Jag kommer inte att kunna sova i natt.

Inte för att det är julafton imorron.

För att vi höll på att kollodera med en bus.

Det var jättenära!!!

Jag skakar fortfarande.

Busen skulle stanna men det gjorde den inte!!


Men jag kommer inte att skriva imorron.


Kiiss Kiiss Lantiz

Av Zwampen & Lantiz - 21 december 2009 14:35

 

 

  

 

 

1 december

2 december

3 december

4 december

5 december

6 december

7 december

8 december

9 december

10 december

11 december

12 december

13 december

14 december

15 december

16 december

17 december

18 december

19 december

20 december

21 december

22 december

23 december

24 DECEMBER - JULAFTON

 

 

 

4 dagar kvar!

 

Lantiz, mina polare är du vet

 

 

 

BODINS! :P

Av Zwampen & Lantiz - 20 december 2009 20:46


Hejsan Lantiz här.

Jag mår illa.

Snyggt!!!

Några dagar före jul.


Jag vet inte hur min jul i år kommer att se ut.

Förra året bodde inte mamma med sin pojkvän.

Så jag vet inte.

Men jag hoppas att jag inte blir sjuk.


Jooo,VILKA KOMPISAR, ZWAMPEN???

Jag vill veta!!!

Om jag ska vara ärlig så är jag avundsjuk.

Om jag ska ljuga så, det är bra.



Kiiss kiiss Lantiz

Av Zwampen & Lantiz - 20 december 2009 08:48

 

1 december

2 december

3 december

4 december

5 december

6 december

7 december

8 december

9 december

10 december

11 december

12 december

13 december

14 december

15 december

16 december

17 december

18 december

19 december

20 december

21 december

22 december

23 december

24 DECEMBER - JULAFTON

 

Jaha, nu är det bara 4 dagar kvar, om jag har rätt!

Nu ska vi se här. Jag är uppe drygt tidigt för att jag ska åka och rida i stallet. Kul va? Det kommer bli en riktig långrunda för mig och min häst.

 

Kvällen igår var kul. Vi drack julmust och spelade det grymt roliga spelet:

"Med andra ord." Har du spelat det? Om inte, så bör du göra det! Det är roligt. Såhär går det till:

Man har massor av små brickor som det står t.ex Lastbil på. Då ska den ena försöka berätta Lastbil med andra ord, t.ex stor bil, fraktar saker och så vidare. Det låter kanske lätt? Nej du, det är det inte. Man har också ett timglas som mäter tiden, så man blir nervös.

 

Det var allt från mig. Tack och hej, leverpastej / Gäspar Zwampen :)

 

Förresten, tack för alla som har kommenterat här på bloggen.

 

Presentation

Vi är 2 b-rudar som bloggar om det mesta. Vem vet egentligen hur våran vardag kan gå till? Jo.. NI kommer att veta det om ni fortsätter att läsa bloggen. /Zwampen & Lantiz

Bloggsvar

1 besvarad fråga

Gästboken

Omröstning

Skulle du vilja vara vampyr?(Men du får inte träffa dem du älskar..)
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards