Alla inlägg under mars 2010

Av Zwampen & Lantiz - 31 mars 2010 20:57


Hej Lantiz här då...

Idag fick vi träffa våran mentor.

Han var okej.

Det var inte mycket att säga om det.

Tror jag....

Hoppas att inte några i klassen kommer att läsa det här.

Då kommer jag att bli mobbad.

En känsla....

Öhhhh?!


I will stumble and I'll make my own mistakes, yeah.

But i wont worry about it anymore, it's impossible.


Imorgon ska jag vara med Zwampen..

På fredag ska jag till mamma!!!

Jippi.. elr nåt liknande... tror jag.

ÖÖÖÖ....

Jag skriver inte mycket.

Det enda jag gör är å klagar.

Det är vad jag tycker..


Morgon.. Å nej.

Hej... Å nej inte du!!

Ska vi vara idag? Å nej jag är ledsen jag kan inte. not vill inte vara med dej.

Nu är det engelska... Å NEJ!!!

Nu får ni gå hem... Thanks god!!!

ÖÖÖ.. passar inte in va??

Näää...


puss puss från Lantiz

Av Zwampen & Lantiz - 31 mars 2010 15:18

Ska ha dem imorgon i skolan!

Puss, hej/ Zwampen   


      

Av Zwampen & Lantiz - 29 mars 2010 15:36


Sup Lantiz här.

Jag har sett en film som heter "Bara Bea"

Den är jättebra.

En dansk film, de gör jättebra filmer.

Jag fattar inte vad de får allt ifrån.   

Okej, nu kanske ni tycker att jag skulle skriva glöggen bredvid.

men men.


På onsdag kommer våra mentorer.

Jag vet inte vad jag ska skriva om det.

Bara kom på det.


Jag släckte lyset iaf.

Men bara i en kvart.

Grannarna hade fest.

Fast de var mörkt och ingen musik.

Men fy faaaan vad de lät.


Kiss kiiss


Av Zwampen & Lantiz - 28 mars 2010 10:27

Vad tycks? Jag ska köpa den här: www.ellos.se ! ;-)

 

     

    

Av Zwampen & Lantiz - 28 mars 2010 10:03

   

   

  


Puss/


  

Av Zwampen & Lantiz - 27 mars 2010 19:52

Choklad :)

 

  

 

Topp från Gina Tricot: 199 :-

 

  

 

Kjol från Bik bok: 249 :-

 

  

 

Tofflor från Skohuset: 70 :-

 

  

 

Puss & Kram/

  

 

Av Zwampen & Lantiz - 27 mars 2010 17:12

Hej alla läsare!

 

Vi hade en riktigt trevlig klassfest i torsdags tyckte jag. Stämmningen var inte riktigt på topp, men det var sååå kul att dansa, även fast det nästan bara var jag och en till som dansade. Det var Mimy. Grattis till henne som fyllde år igår också!

 

Temat var som sagt "tönt". Min paranellklass's lärare hade också klätt ut sig. (Lantiz har tagit en bild på henne).

Jag tog inte lika mycket kort som Lantiz på den festen. Jag tror att hon blev lite beroende av sin kamera då... hehe.  

 

Puss & Kram/

  

 

  

Presentation

Vi är 2 b-rudar som bloggar om det mesta. Vem vet egentligen hur våran vardag kan gå till? Jo.. NI kommer att veta det om ni fortsätter att läsa bloggen. /Zwampen & Lantiz

Bloggsvar

1 besvarad fråga

Gästboken

Omröstning

Skulle du vilja vara vampyr?(Men du får inte träffa dem du älskar..)
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards