Alla inlägg den 1 september 2010

Av Zwampen & Lantiz - 1 september 2010 20:40


Hej bloggen. Lantiz e detta... En liten rolig sak hände i skolan idag... Våran franska lärare som kan svenska fast hon bryter på franska. Fick vara våran svenska lärare... Jag tyckte att det var okej... Men man måste lyssna lite extra för att man ska kunna förstå vad hon säger... Men annars så ska jag kanske byta klass... Hoppas att det blir till Zwampens klass... För att det är så jobbigt... Jag kanske skriker:KÄFTEN!!!(När de pratar jättemycket) Sen säger de:Men håll käften själv...Eller: Du ska alltid vara så negativ... Det är killarna som säger det till mig...Är det mitt fel om jag vill lyssna på lektionerna... Det är inte bara killar som pratar... Efter som de har sagt utan för klassrummet också:Håll käften,håll käften,håll käften. Men jag tycker att de har sagt det sen vi började i skolan...Eller iaf att jag har varit negativ...Jag vet tt jag är negativ, men det är inte så jävla roligt att höra det varenda dag... Jag tror att det är i närheten av mobbning... Det har dykt upp tankar att jag kanske ska byta skola över huvudtaget... För jag mår skit dåligt på Petre... Men imorron ska jag prata med en av mina mentorer eller berätta att jag vill byta iaf...

Men ibland så orkar jag inte gå upp på morgonen för jag vet inte vad de kommer att säga... Killarna kommer säkert att säga : Men, vi skämtade ju bara. Men de är väl stora nog för att fatta att jag mår dåligt???


Vad tycker ni??? Vad ska jag göra??? Är det mobbning??? 


Jag behöver hjälp!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Vi är 2 b-rudar som bloggar om det mesta. Vem vet egentligen hur våran vardag kan gå till? Jo.. NI kommer att veta det om ni fortsätter att läsa bloggen. /Zwampen & Lantiz

Bloggsvar

1 besvarad fråga

Gästboken

Omröstning

Skulle du vilja vara vampyr?(Men du får inte träffa dem du älskar..)
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010
>>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards