Alla inlägg under april 2010

Av Zwampen & Lantiz - 29 april 2010 17:34


Jaa äärå Lantiz här..

Ska jag tro på att Kissie är oskuld? Som hon ser ut liksom, jag är inte lesbisk.(inte för att det är nå fel med det) Men iaf jag vet inte riktigt, hon skriver att hon ska spara sej till äktenskap. Om hon ska göra det varför gå och förstora brösten och läpparna. ÅÅ Lantiz inte visste jag att du kollar på Kissies blogg. Men det är så att på skolavslutningen ska jag spela bloggerska lite komiskt va?! Jag ska springa runt i publiken och skrika "jag har ingen täckning!!" Sen ska jag säga till den drygaste killen i klassen "Dina kläder är så tio minuter sen!" Det kommer att bli så gött.Jag kommer att ha film kväll i sommar plus poolparty. Är det nån som vill komma?"Är hon helt jävla dum i huvvet? Man kan ju inte fråga främlingar om det!!" Men jag är ju som jag är! AA men seriöst är det nån som vill. Spelar inte roll kille eller tjej. Men helst yngre än 30 och äldre än 12. Alltså helst en kille som är blondin,blåa ögon,lång och smal. Asså det är ju för mej. Men ni vill säkert veta hur gamla vi är. Det kommer väl en gång. Men tjejer kan också komma. Om ni åker tåg så möter vi er där. Annars om ni åker bil så får vi prata via telefon så ska jag försöka ge en sån bra beskrivning. Om ni orkar åka buss så träffars vi vid busshållsplatsen. Vi kan prata om ett datum som alla kan. Det kan möjligt vis komma några från klassen om der är okay för den som vill. Men jag har inte nå tur så det blir väll ingen. Jag får väll bara stå ut med de andra från klassen./ Från en jag är som jag är Lantiz.

Av Zwampen & Lantiz - 27 april 2010 17:40


Aaa Lantiz här då..

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva. Aaaa jag har skrivit länge att ni ska hjälpa mej men ni bara sitter där och läser. Nu vill jag ha ett svar!! Detta är inte tomma hot om ni inte kommer på något innan min födelsedag, så...så.. slutar jag att skriva på denna blogg. Ja just det nu kommer väl några från klassen att kommentera "Nej gör det inte! Du får inte!!"Aaa jag ber om hjälp men nää ni bara skiter i att hjälpa till.

Av Zwampen & Lantiz - 27 april 2010 07:24

Fatta om vi skulle sälga våran blogg Lantiz.. Kolla på bloggvärdet:


Av Zwampen & Lantiz - 23 april 2010 21:53

Nu har jag läst hela Lantiz inlägg. Jag håller med om att ni kommenterar bara för att jag skrev att jag kan länka åt er. Jag har faktiskt följt era bloggar ett tag, så nu är det väl dags för er att titta här också?! Om ni nu läser detta så snälla, vi behöver mer läsare. Vad skulle vi göra utan läsare? Sitta och skriva på Internet utan att någon tittar... ganska meningslöst.

Idag har jag varit på "disco". Jag var faktiskt med och ordnade det. Först var det massor av småungar som gjorde illa sig. Sedan kom många i min och Lantiz klass och drygade sig. Sen när allt var slut så tänkte man: "Yes! Äntligen färdig!" Jag och Lantiz ska nog kanske vara i helgen. :)


Puzz & Kram/ Zwampen

Av Zwampen & Lantiz - 22 april 2010 20:24


Lantiz här då.

En om ni läste kommentarerna på bilderna så står det Harries är så söt.

Ja la ju inte ut en bild på Harries, men det är så att hon har också sett det programmet Om ni inte fattade det.. ( men det tror jag att ni fattade, tro mig) Idag var jag med Zwampen. Jag vet inte vad som hände, vi började att flabba. helt galet blev det. Imorron kommer ja vara med Zwampen. O vi har glömt att lägga upp mer Anastasia grejor. Kommer väl.. snart elr? JAG ÄLSKAR MJÖLK!!! Lättmjölk!! Det är så jävla gött asså. Men om 24 dagar fyller jag år tror jag? 16 maj!! Nån som vill lämna en fin kommentar då? Okay en dum fråga att fråga nu då men Iaf. Har fått reda på att Kissie har färgat håret brunt. Jag vet inte riktigt om jag gillar det. Men hon är hon och jag är jag. Ska sjunga dagen före skolavslutningen. Vi ska ha något tårt grejjo moj. Jag vill sjunga I AM THE ONE AND ONLY. Nån som har något annat förslag kanske?Jag vill ha er hjälp.. Fattar ni det, va? Hjälp ni har inte varit så hjälp samma. Jag ska inte vara taskig men ni har kommenterat Zwampens inlägg när hon skrev att hon kunde länka era bloggar. Nu ska ja gå och dricka mjölk. 

Pöss Pöss Lantiz

Av Zwampen & Lantiz - 21 april 2010 15:56


Sup det är Lantiz.

Som ni ser så går det het till på bloggen.Fy fan jag ler var enda gång jag ser Bradley James! Asså han är så sjukt sööööööt! Han är också en bra skådespelare men jag tittar bara på hur de ser ut. Ska åka till Öland i sommar!! O då jävlar är det bäst att det finns några snygga killar där. Kommer inte att åka där ifrån om jag inte har fått ett mobil nummer iaf. Okay, blond, blåa ögon,lång,smal, snäll och omtänksam.. Då jävlar ligger jag på backen och flämtar som en hund. Låter jag desperat? Jaa, jag är nog "lite" desperat. Men jag har inte varit tillsammans med en kille på ett bra tag nu.. Iaf så om du bor på Öland eller om du ska vara där samma vecka som jag så kommentera.. AAA, så korkad är jag inte att jag inte lämnar datumet. Jag vet inte riktigt vilket datum det är. JAG SKA FRÅGA MAMMA VILKET DATUM DET ÄR!! FÖR STÅR NI DET??? MAMMA MAMMA MAMMA!!!MIN MAMMA!!! Okej!!! Men herre gud lite fjantig får man väl vara??!!

Eller bryter jag mot lagen? AA, då så. Let me  be me. And I will let you be you..

Okäj?? Så våra mentorer kom idag... AA såg ni förändingen?? Mentorer förut var det mentor. Mike var ju på besök förut, men det kom en till tjej. Sen kom det två elever från P3. Blev en förkortning.. Men det uttalas så. Okäj fattar ni det?

Jag var inte på kören i tisdag.." Men varför skulle vi bry oss om det? Din lilla slampa?" Jo för att jag skulle läsa en sak i torsdas men jag dök inte upp. Så jag vågade inte..." Är du en fegis? Din lilla slampa" Vi har inte en djävul till körledare, bara så vi har det klart. Men jag fick ett samtal från henne förra onsdan att jag skulle komma ihåg det.. Men det gjorde jag inte. Men jag klippte håret i måndas. Rak lugg. 


                                        Dikter som jag hittade

                                          Lite Random så där

 

TALA OM FÖR MIG...

TALA ALLTID OM ATT DU ÄLSKAR MIG,

I ORD,HANDLING OCH GESTER.

UTGÅ INTE IFRÅN ATT JAG REDAN VET DET.

OM JAG VERKAR GENERAD,FORTSÄTT I ALLA FALL.

TALA OM FÖR MIG NÄR DU KÄNNER DIG NERE OCH MISSFÖRSTÅDD.

JAG BLIR STARKARE NÄR JAG VET ATT JAG KAN TRÖSTA,MEN TALA OM, JAG KAN INTE LÄSA DINA

TANKAR.                                                                                 VISA ANDRA ATT DU UPPSKATTAR MIG.                         

OM DU ÖPPET VISAR DIN KÄRLEK , FÅR DET MIG

ATT KÄNNA MIG EXTRA STOLT OCH VACKER.

GLÖM INTE BORT DET LILLA TOKIGA, 

DU HAR INOM DIG.

OMTANKE OCH KÄRLEK ÄR STORA MÅTT,

TILLSAMMANS MED EN GNUTTA GALENSKAP,

GÖR ATT ETT FÖRHÅLLANDE ALDRIG BLIR TRÅKIGT.


/Lantiz



Av Zwampen & Lantiz - 21 april 2010 10:37

1. Adam Brody <3

Han är typ mest känd för OC (Orange Contry) då han spelar Seth och han har ett förhållande med Summer (Rachel Billson), som även har ett förhållande i verkligheten. Adam Brody är bara sååååå snygg. :) Bild nedanför!

  

2. Elijah Wood <3

Han är mest känd som Frodo i Sagan om ringen. Han är supersupersupersuper snygg, fast Adam är snyggare! Bild här också!

  


Danke/ Zwampen <3

Av Zwampen & Lantiz - 20 april 2010 16:45


1 Bradley James


2 Ola Svensson



Är nå fel. Får inte fram Adam



Hittade ingen på Harries.

Kommentera!!!

Jag vill veta vad ni tycker!!!/Lantiz 


Presentation

Vi är 2 b-rudar som bloggar om det mesta. Vem vet egentligen hur våran vardag kan gå till? Jo.. NI kommer att veta det om ni fortsätter att läsa bloggen. /Zwampen & Lantiz

Bloggsvar

1 besvarad fråga

Gästboken

Omröstning

Skulle du vilja vara vampyr?(Men du får inte träffa dem du älskar..)
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards