Alla inlägg under juni 2010

Av Zwampen & Lantiz - 30 juni 2010 21:18

Haha fin bild va?

  

Lantiz.. JAG ÄLSKAAAAAAAAAAAAAAAAR DIG!
VILL VA MED DIG NU! :DDDDD
Jag har glott på blagh.se , svarat dessutom : D
/ Zwampen   

Av Zwampen & Lantiz - 29 juni 2010 21:20


Hej!!!! Lantiz här!!!! Okej innan jag förklarar rubriken så måste jag bara skriva att jag är så sprallig att mina ben studsar upp och ner upp och ner!!!



                                               Men iaf till rubriken!!!

Jag tittade på alla kommentarer och gästboks inlägg. Jag sitter bara här och ler. För att det är så roligt att läsa!!!! Seriöst!!!! Jag blir bara så glad!!! Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva!!! You make my day... Det är allt. Det första jag gör är att titta om ni har skrivit något....


                        Pöss pöss till er alla som är modiga nog att kommentera!!!!




Av Zwampen & Lantiz - 27 juni 2010 22:52


Hallå...Lantiz här! Det blir bara ett kort inlägg. Jag orkar inte skriva så mycket. Men idag har det varit lugnt.Har inte tänkt på det så mycket... Pöss pöss från en trötttttttttttttttttttttttttt Lantiz



Av Zwampen & Lantiz - 26 juni 2010 23:25


Det är Lantiz... Tackar tackar! Har ni saknat mej? Jag har det iaf.Men du Zwampen jag har en skiva med Adam Lambert. Jag kan bränna en skiva till dej om du vill! Men Bradley James är såååååååååååååååååååååååååå....... ni vet vad!!!! H.E.T. 

Ååååååååååååååå!!!!!Zwampen titta på din blagh. Jag har skickat ett meddelande till dej, baby! Tihihihihi! Det slutar så också...Åååå det heter blagh! Jag skriver inte fel! www.blagh.se    För att så är det..... Jason Derulo!!!!!!!!!!!! Han e så bra... IN my head I see you all over me! Den heter in my head. Du Zwampen lyssna på den!!!


Hey alla snyggingar!!! How are you doing?! Aoow! Baby! Hahahaha... Jag har en glad stund! För att jag lyssnar på in my head!!! Sen ska jag lyssna på Crawl med Chris Brown!!!


Men nu måste jag gå!!! Pöss Pöss






Av Zwampen & Lantiz - 26 juni 2010 22:31

Taylor Lautner är trött på att visa bringan

http://halsa.msn.se/5727

hahaha.. LOL!

Ofta.. han är ju alla tjejers dröm, förutom min & Lantiz kanske, hahaha..

han säger bara det för att få lite uppmärksamhet.. hahaha.

URSÄKTA MIG ALLA TWILIGHT-FANS MEN JAG ÄR SÅ TRÖTT PÅ ALLA DESSA FILMER FÖR MAN VET ÄNDÅ  HUR DET SLUTAR + ALLA ÄR TYP SÅHÄR: "OMG, det är Taylor Lautner.. OMG, OMG OMG!!!!!!!""

ÄVEN... DET ÄR EN SAK OM MAN GILLAR FILMEN FÖR ATT DEN ÄR BRA, MEN ATT GILLA DEN FÖR ATT DEN ÄR POPULÄR ÄR VÄLDIGT LÅGT! :O

Ursäkta mig för dampet.. ta det absolut inte personligt, även fast ni kanske är en sådan som jag beskriver nu : )

Puss/ Zwampen   


P.s Nu hatar alla mig + att jag bryr mig inte..


Av Zwampen & Lantiz - 26 juni 2010 22:21

  

Dumma Lantiz!

Jag saknar henne såååå mkt..

+ att hon har gjort så att jag gillar Adam Lamberts musik + att Bradley James är snygg..

Mjaaouuu.. :)

öööhh....

Ja.. jag vill va med Lantiz snart!!!  :DDDD

Annars bajsar jag ^^,

he

he

he  : O

Puwwsen & Kjaameewn/ Zwampen   

Presentation

Vi är 2 b-rudar som bloggar om det mesta. Vem vet egentligen hur våran vardag kan gå till? Jo.. NI kommer att veta det om ni fortsätter att läsa bloggen. /Zwampen & Lantiz

Bloggsvar

1 besvarad fråga

Gästboken

Omröstning

Skulle du vilja vara vampyr?(Men du får inte träffa dem du älskar..)
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
<<< Juni 2010 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards