Alla inlägg under november 2009

Av Zwampen & Lantiz - 30 november 2009 14:41

http://www.youtube.com/watch?v=ACm9yECwSso&translated=1


Den låten gör mig typ jättegalen!

Man får den nästan hela tiden på hjärnan.. dock inte så jättebra! ;P

Samma sak med massor med andra Gaga låtar..


Meenn fööörlååååååttT att jjjjaaagggg innnttteee hhhaaar  skriiiiviiiiiiiiiiiiiiT på lääännnnnnggggeeee!



SAKNAR VERKLIGEN EN SAK MEN HAR INTE EN ANING OM VAD!
Jag och Lantiz satt & pratade med en annan tjej + en kille om killar & tjejer....

Vi kom fram till att alla tre tjejerna ville träffa min låstaskusin .. hehe


Men annat ROLIGT som hände idag:

Jag spillde nästa tandkräm på mitt nattlinne ...

Jag hade Bad Romance på hjärnan.

Att min vän inte kunde bestämma sig vad som skulle stå på hennes byxor.

Det blev Don't Tounch ( Men Don't var överstruken )

Så alla killar kan väl ragga henne nu då ? :O


Men vad har jag ätit idag?


Frukost: Flingor, mjölk + macka

Lunch: Innan lunch vart det en banan men på lunchen blev det kebab någonting...

Kvällsmat: ? vetinte ?


Men det var allt för mig/ Zwampen.


P.s Här kommer en liten berättelse om när jag & Lantiz sov hos Lantiz !


Vi var först på badhuset & åt.

Senare kom vi hem till henne igen & åt kebab & kollade på drömprinsen & twiligt. BÅDA VAR BRA !


Men detta hände för någon vecka sen.. hann inte skriva då :P

Av Zwampen & Lantiz - 26 november 2009 15:48


Hej.

Jag vet inte varför Zwampen inte skriver.

Men vi ska vara på måndag.

Gud!!Jag glömde hur man skrev måndag.

Det var jättetrist i skolan i dag.

Men vi trändade inför Lucia.

Jag och några kompisar skulle sjunga över stämman på en låt, men det gick inte så bra. Så vi struntade i det. Men annars så har det varit lugt.

Men jag retar mej på att killarna skriver mycket fortare än mej.

Jag tycker att jag skriver fort men sen så kommer de så blir det förstöt.

Jag skulle skriva vid en dator, men då kom killarna och sätter sej bredvid mej.

Då gick jag till en annan dator. :)

Jag undrar om jag ska börja att skriva texter till låtar men jag vet inte.

Kommentra!! Och skriv vad ni tycker!!!

Det var allt från Lantiz:) :) :)

Av Zwampen & Lantiz - 24 november 2009 19:09


Hejsan Lantiz här...

Okej det är nåra som tycker att jag är rolig..

Men jag vet inte varför.

Jag är bara en vanlig tjej,som sitter fram för datorn,som stavarfel,som gör bort sej,som kan hålla på så här hur länge som helst,som tycker att Zwampen ska skriva,som är en bok älskare,som skriver sakta,som inte kommer ihåg vad jag åt i går,som sjunger i kören, som... VÄNTA.....

Okej..Jag kommer inte på något mer..

Men jag tycker att du som läser det här just nu ska skriva vad ni tycker att jag,Lantiz..

Jag kommer att bli ledsen om du inte gör det.

Jag vet inte vad jag ska skriva om..

Jag behöver just dein hjälp..

Men jag vill att ni ska kommentera och skriva om jag och Zwampen ska avslöja våra namn.För vi har inte fått några kommmentarer.


Men jag sjöng ju i kören idag.

Det gick bra vi sjöng i kyrkan.

Men man fick jätteont i fötterna!!

Men jag tänker faktiskt inte skriva om inte ni kommentar om vi ska avslöja våra namn.Jag vet att man inte kan skriva så men nu blir det så..

Gud vilken konstig mening.

Lantiz


Av Zwampen & Lantiz - 23 november 2009 15:19

 

Hejsan Lantiz här.

Nu undrar Zwampen och jag om vi ska avslöja våra namn.

Men vi vill ha svar från Milla och Isak..

Vi vill veta vad ni tycker.

Vi vill inte vara taskiga,så andra kan också kommentera.

För om Milla och Isak  inte tycker samma sak så kanske ni får som ni vill.

Så kommentera!!


Idag var Zwampen,jag och en till i skolan.

Det var jätteroligt.

Men...jag kommer inte ihåg så mycket.

DET ÄR TYPISKT MIG!!


Om man har en lampa som lyser så lägg den vid örat..

Det låter, men inte högt.

Ja..Det var ju...

Okej..

Jag vet inte varför jag skrev det där..

Bey bey från en konstig Lantiz...

 

Av Zwampen & Lantiz - 17 november 2009 20:24

Okeej, alvarligt talat!

Jag har inte skrivit på ÅR!

Herregud.... Oj oj

Ohh....

Okej, andas in andas ut!

 

Okej nu mår jag bra :)

 

Men tack för alla gästboksinlägg, kommentarer & svar på omröstningar! TUMMEN UPP FÖR ER!

Hejdå/

Zwampen ^^,

Av Zwampen & Lantiz - 17 november 2009 20:22


Hej.

och okej..

Jag har stavatfel 100000000000000000 gånger..

Okej jag överdriver "en aning"..

Nej jag vet skämten är kassa.

Okej jag var på väg att skriva kassaskåp.

blaha blaha..

Vad tycker ni att jag ska skriva om??

För jag vet inte..

Jag vet!!

Jag har haft kör idag..

Det gick bra..

Nu när jag skulle skriva gick så blev det gickng..

Jag är bäst!!NOT.

Bey beyer galna Lantiz


Av Zwampen & Lantiz - 15 november 2009 12:34


Hej!

Har varit ute och gått!!

Jag mår jättebra just nu!!

Jag gick i skogen.

Det var tyst och skönt.

Och nu sitter man här och pustar ut..

Jag joggade lite också!!

Det är väldigt ovanligt mig..

Jag hoppas att jag kommer att  vara loka glad hela dagen..

Okej jag brukar inte vara så här glad..

Men nu är jag det..


Hej då från en mycket glad Lantiz!!

Av Zwampen & Lantiz - 14 november 2009 16:56


Här kommer en jättesöt bild!!

Söt va!!!

Lantiz

Presentation

Vi är 2 b-rudar som bloggar om det mesta. Vem vet egentligen hur våran vardag kan gå till? Jo.. NI kommer att veta det om ni fortsätter att läsa bloggen. /Zwampen & Lantiz

Bloggsvar

1 besvarad fråga

Gästboken

Omröstning

Skulle du vilja vara vampyr?(Men du får inte träffa dem du älskar..)
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2009 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards