Alla inlägg den 3 september 2010

Av Zwampen & Lantiz - 3 september 2010 09:50


Hej bloggen... Lantiz är det dårå.... Men som ni nog fattar så är jag förkyld,ont i halsen bla bla bla... Men jag orkar inte skriva nå mer... Kanske lite till då... På måndag och tisdag får vi vara lediga för att det finns inga lärare som kan undervisa då... Så då fick vi hem massor med läxor och sånt ska snart börja lite... Först blir det nog engelska, so och sen matte... Vi kanske fick mer idag, men eftersom jag är hemma så kommer jag att ligga efter lite... Men en sån smäll får man väl ta eller??? Man vill ju inte få dåliga betyg.... Men nu ska jag göra lite annat...


/Puss puss Lantiz

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Vi är 2 b-rudar som bloggar om det mesta. Vem vet egentligen hur våran vardag kan gå till? Jo.. NI kommer att veta det om ni fortsätter att läsa bloggen. /Zwampen & Lantiz

Bloggsvar

1 besvarad fråga

Gästboken

Omröstning

Skulle du vilja vara vampyr?(Men du får inte träffa dem du älskar..)
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010
>>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards