Direktlänk till inlägg 4 maj 2010

Jaa eller?

Av Zwampen & Lantiz - 4 maj 2010 19:25


Lantiz här då.

Jag gjorde att inlägg igår men jag vet inte riktigt va som hände. Det finns inte där! Men iaf i morgon ska jag vara med Zwampen. Vi ska träna inför teatern. Det kommer att bli jätteroligt. Ja kommer att bli dödad av Zwampen men iaf. I måndas skulle Zwampen slänga någonting i en soptunna, men det gick inte så bra! Hon hade mobilen i samma hand och den är ny. Jag skrattade som vanligt!! Sån ä jag! 


Lantiz.... hihihihih

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Zwampen & Lantiz - 26 september 2010 22:03

  Jag Lantiz även känd som Rebecca ska sluta blogga... På denna blogg.... Men jag har en privat blogg....   www.yougogirl.bloggplatsen.se   Asså den här bloggen har vait som ett "tredjehjul" Men följ min eller Klaras(Zwampen) blogg...    ...

Av Zwampen & Lantiz - 26 september 2010 21:55

Vi ska sluta blogga på Fnissteamet, men vi har våra privat bloggar kvar. Jag (Zwampen) heter Klara, om ni undrar! Här är en länk till min blogg: www.paulssonklara.blogg.se Tack för allt, undebara läsare! /Zwampen, eller Klara, om ni vill ka...

Av Zwampen & Lantiz - 24 september 2010 20:49

  Lantiz är det som bloggar just nu då... Asså jag är jätteledsen att jag inte har bloggat på ett bra tag asså... Jag har en privat blogg med mitt riktiga namn och den bloggar jag mycket mer på men jag ska skärpa mig... Jag kan göra fler saker säge...

Av Zwampen & Lantiz - 18 september 2010 21:17

Hej hopp! Zwampen här...lalalalalallaalallala..              Jag sitter hemma hos lalalallantiz ; ) asroligt (;; Nu ska jag spela Frizzel Fraz, tror jag (= / Zwampen    ...

Av Zwampen & Lantiz - 18 september 2010 12:44

         REGINA SPEKTOR           ELIZA DOLITTLE         PALOMA FAITH ...

Presentation

Vi är 2 b-rudar som bloggar om det mesta. Vem vet egentligen hur våran vardag kan gå till? Jo.. NI kommer att veta det om ni fortsätter att läsa bloggen. /Zwampen & Lantiz

Bloggsvar

1 besvarad fråga

Gästboken

Omröstning

Skulle du vilja vara vampyr?(Men du får inte träffa dem du älskar..)
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards